< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rujan 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Kolovoz 2008 (3)
Lipanj 2008 (4)
Siječanj 2008 (3)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari: Da/Ne

by Adalia design

Opis bloga

Kad imam vremena podijelim s dragim ljudima dio svoje stvarnost, na svoj način... a za to uvijek ima vremena ...

Linkovi

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



GRUPA STATUS

Smjernice za vjenčanje bez puno sekiracije

>>smjernice-za-vjencanje-1-dio:
"DA"
DATUM
DOGOVOR
LOKACIJA/SALA/RESTORAN/PROSTOR
>>smjernice-za-vjencanje-2-dio:
BAND/TAMBURE/MUZIKA
>>smjernice-za-vjencanje-3-dio:
CRKVA/MATIČAR
>>smjernice-za-vjencanje-4-dio/1:
DEKORACIJE-OPĆENITO
>>smjernice-za-vjencanje-4-dio/2:
DEKORACIJE - POZIVNICE, ZAHVALNICE, CVIJEĆE
>>smjernice-za-vjencanje-5-dio:
FOTOGRAF I SNIMATELJ
>>smjernice-za-vjencanje-6-dio:
DJEVOJAČKA/MOMAČKA
OKUPLJANJE GOSTIJU, DOLAZAK PO MLADU I TRADICIJA
>>smjernice-za-vjencanje-7-dio:
ODJEVANJE, FRIZURA, ŠMINKANJE

>>FINANCIJSKI PLAN VJENČANJA

petak, 08.08.2008.

Smjernice za vjenčanje ... 4. dio/2

POZIVNICE

Prije no što dotaknem same dekoracije pozivnice, moram navesti nešto puno bitnije: POZIVANJE LJUDI. Tamo negdje kod sale/restorana sam već navela da se dogovorite oko broja ljudi. To je bilo okvirno, a sada za ozbiljno i detaljno. Dragi i ja smo otvorili excell tablicu i lijepo krenuli rozi gosti moji, plavi njegovi, prijatelji narančasti, ljudi s posebnim statusom (kuma, kum, barjaktar ...) zeleno, kolona za broj ljudi vjerojatno, maksimalno, potvrđeno, na kraju oznaka za sumu i sumirane sve tri kolone, oznaka za pozivnice i zahvalnice kod svakog gosta/obitelji koji trebaju dobiti, opet na dnu suma... nutako je ovo jako zmotalo sve poredu ostavite mi u linku e-mail adresu pa mailam onome koga zanima. Pozivnice se nose kojih 2 mjeseca prije same svadbe, a lijepo je većinu i ranije obavijestiti, da ljudi znaju...

A sad one kakti manje bitne stvari u vezi pozivanja pozivnice. One trebaju biti poput uvoda u cijelu svadbu. Ja sam htjela da ne bude kao sve ostale, da ne bude preskupo, a da ima karakter. To sam fest razvlačila jer ni s čim nisam bila zadovoljna. Ovo je definitivno bilo nepotrebno kompliciranje života i meni i mom ljubljenom. U isto vrijeme smo tražili fotografa pa je s prijedlogom uletio dečko od kume i dao nam broj od susjede koja je prije radila u fotocentru, ali sada fotka iz gušta i za prijatelje i zainteresirane. Kad smo došli do nje pitala nas je da li smo našli pozivnice i kao spas stigla s dvije velike kutije unikatnih ideja za pozivnice, sve ručni rad. Ja presretna!!! Ispunila je sva moja očekivanja i moje prohtjeve. Za tekst se malo portudite zajedničkim snage ili malo progooglajte. Mi smo na netu našli tri tekstića, povezali ih u jedan i dobili svoj!thumbup

Tu postoji sada naša pričica: Kako je moja majka zaželjela da jednog dana kad se budem udavala ona bude jednostavno, gost, da dobije pozivnicu i da ne mora rintat i mučit se oko svega toga, odlučili smo joj uslišat želju. Tako smo priredili iznenađenje i mojima i njegovima. Usput sam se riješila one muke i uplitanja u izbor restorana, hrane, dekoracija, vjenčanice (da, i to sam izabrala ranije, no o tome puno kasnije), sve smo obavili sami, naručili mali broj pozivnica za najbliže i organizirali iznenađenje. Mora se priznati da je najsmješnije ragirala baš moja mama plačući kako smo sve sami organizirali i kako ona nije u ničemu sudjelovala! Pa Bože! Kako im uslišati baš sve želje, a pogotovo kontradiktorne!?! eek No dobro je sve prošlo. Sada se hvali kako smo krasni i divni jer smo sve organizirali i što se oni nisu morali mučiti. Budući da je sve ionako bilo baš lijepo to nam je bio dodatni bonus. sretan

ZAHVALNICE/POKLONI ZA GOSTE

Kao što piše kod pozivnica zahvalnice smo radili kod iste žene, a s obzirom da nas je ona i slikala sve je obavila za 5. U početku mi se nije svidjela slika u zahvalnici, ali nekako sam se pomirila kad sam se sjetila da i svi drugi prilično čudno ispadnu u zahvalnici. Sada kad je gledam mi je predivna! Eh....cerek

Dakle, pametno je da pozivnica i zahvalnica budu u istom stlu imaju nešto zajedničko...

Pokloni za goste su uobičajeni od pamtivjeka, po tradiciji to su bili oni bombončići u ukrasnom tilu, sada su zahvalnice. No kako "posjećujemo" sve više svadbi vidim da su i druge vrste poklona, umjesto zahvalnice sve popularniji. Tako je jedan par poklanjao cd-e s njima značajnim pjesmama, a mi smo uz zahvalnici svakoj ženskoj, dali malenu flašicu rakije muškima. (ili po obitelji 1 zahvalnica i 1 flašica).


CVIJEĆE

O cijenama, nabavi, cvječarnama i ostalim nemogu pomoći jer je nama za cvjetni angažman bila zadužena mama krizmanog kumčeta mog muža, teta Vesna. Poslije kad smo išli srediti račune, sve smo dobili na poklon.

Budući da se uopće ne kužim u vrste cvjeća i ne znam što se nudi malo sam goooglala sličice tražeći ono što bi zadovoljilo moj ukus, no sve mi je bilo kičasto ili mi se nije svidjelo Jedan dan sam tko šetala gradom i slučajno nabasala na izlog jedne cvečarne i vidjela točno što hoću: crvene i bijele ruže s bršljanom, malo divlje, razigrano, a opet otmjeno! To sam htjela samo s bordo-bež ružama! To mi je dalo inspiraciju za stol mladenaca i ostale stolove. Stol mjadenaca je uvijek prenatrpan i zato smo smislili dva manja ista aranžmana uz rub stola, povezani bršljanom koji se proteže po cijelom rubu stola. Tu je teta Vesna ukomponirala neke lude trave i eukaliptus sve to onako pomalo divlje i neukrotivo, a lijepo i otmjeno. Na tu temu su bili aranžmani na stolovima kod primanja kod muža, a aranžmane kod mene sam ja sama složila (moj kreativni duh pod okriljem nesputanosti!). Na stolovima gostiju u sali bile su samo svijeće boje parafina s obodom od jedne žile bršljana. U crkvi veliki buket na oltaru, a po klupama samo mašne, na ulazu bršljan... Kitce su bile žive za kumove i usku family, bordo boje, za mladoženju bež, ostalima male ružice (detalj s pozivnice/zahvalnice). Na haubi auta veeelika mašna s "repovima" do retrovizora, te mašne na ratkapama, par balončića... eto, tako: jednostavno i bez kiča. Kao što sam navela ukusi se razlikuju, pa tko voli više neka, samo ne pretjerivati! Ako je manje, manje je za sekiraciju hoće li dobro ispasti, hoće li izdržati....

Pa da ponovim ukratko:
1. Buket - paziti da bude čvrst jer se pri bacanj zna raspast!
2. Kitice (mladoženja, kumovi i...)
3. Crkva - oltar, klupe, ulaz
4. Sala/restoran - stol mladenaca, ostali stolovi, dekoracija sale (kod nas nije bila potrebna jer restić svoje dekoracije ne skida)
5. Auto
6. Ostalo




Image and video hosting by TinyPic

- 11:40 - Komentari (2) - Printaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.