< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Rujan 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Kolovoz 2008 (3)
Lipanj 2008 (4)
Siječanj 2008 (3)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari: Da/Ne

by Adalia design

Opis bloga

Kad imam vremena podijelim s dragim ljudima dio svoje stvarnost, na svoj način... a za to uvijek ima vremena ...

Linkovi

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



GRUPA STATUS

Smjernice za vjenčanje bez puno sekiracije

>>smjernice-za-vjencanje-1-dio:
"DA"
DATUM
DOGOVOR
LOKACIJA/SALA/RESTORAN/PROSTOR
>>smjernice-za-vjencanje-2-dio:
BAND/TAMBURE/MUZIKA
>>smjernice-za-vjencanje-3-dio:
CRKVA/MATIČAR
>>smjernice-za-vjencanje-4-dio/1:
DEKORACIJE-OPĆENITO
>>smjernice-za-vjencanje-4-dio/2:
DEKORACIJE - POZIVNICE, ZAHVALNICE, CVIJEĆE
>>smjernice-za-vjencanje-5-dio:
FOTOGRAF I SNIMATELJ
>>smjernice-za-vjencanje-6-dio:
DJEVOJAČKA/MOMAČKA
OKUPLJANJE GOSTIJU, DOLAZAK PO MLADU I TRADICIJA
>>smjernice-za-vjencanje-7-dio:
ODJEVANJE, FRIZURA, ŠMINKANJE

>>FINANCIJSKI PLAN VJENČANJA

nedjelja, 21.06.2009.

Smjernice za vjenčanje bez stresa ...7. dio

10. ODJEVANJE, FRIZURA, ŠMINKANJE

Vjenčanica je jedna od preokupacija ženskog roda koja nevjerojatnom moći opčinja ženski um još od doba djevojčica. Ipak, treba se malo probuditi iz tih snova kad dođe do stvarne haljine za vjenčanje. Moj prvi savjet je da se možete „zaljubiti“ u neki tip haljine, ali nemojte biti zatvorene i prema drugim modelima. Baš se to meni dogodilo, nakon što sam probala sve i jedan model haljine koji sam ja preferirala, odnosno koji se meni sviđao, probala sam tri modela koja mi je krojačica u salonu preporučila. Ta tri modela su mi bolje stajala od ijednog modela koji bih sama izabrala! Dakle, vjenčanica je specifičan tip haljine i vrijedi probati puno modela jer ne stoji poput bilokoje druge svečane haljine. S druge strane, potpuno poštujem odabir da se umjesto vjenčanice odabere neka svečana haljina koja dobro stoji. Dapače, moja ideja je bila da se neću udat u vjenčanici već u svečanom kompletu (top i duga suknja), ali moj dragi me gledao molečljivim pasjim pogledom na tu moju izjavu pa sam popustila i otišla odabrati vjenčanicu i to s njim. Zasad nije nam donijelo nikakvu nesreću usprkos svim praznovjerjima.

Moje je mišljenje da je najbitnije da mi on pomogne u odabiru vjenčanice, ipak će me on najviše gledati taj dan. Inače, njega je malo teže natjerati u potragu za nekim odjevnim predmetom. Za nepovjerovat je bilo koliko se guštao u odabiru vjenčanice! Eto, tako sam ja u prvom butiku našla vjenčanicu koju želim. Prošli smo još par butika, ali na kraju smo se vratili u prvi (pouka: vjerujte instinktu – uštedit ćete vrijeme, novce i živce!) U slučaju da i ne nađete "savršenu" haljinu nije ništa strašnog, bitno da je ugodna i da vam lijepo stoji. Dakle, ne treba se živcirati niti oko imaginarne idealnosti haljine. Što se presvlačenja tiče, o tome ne znam puno budući da se ja nisam presvlačila, a niti mladenke na svadbama na kojima sam bila... trend presvlačenja se nekako izbrisao, što apsolutno štedi budžet, ali i pokazuje da dame doista žele se nauživati tog jednog jedinog dana kada nose vjenčanicu.

Kupovina odjela zahtjevala je „nešto“ više vremena. Nisam znala da se mom gospodinu tako teško nađe odjelo, jednostavno, svečano, crno odjelo. To smo našli na kraju krajeva kad smo milili da ćemo morati dat šivati da bi njemu odgovaralo. Ipak... i to se našlo, ali nakon duže potrage. Ma, slatke su to muke. Pogotovo za naše ženske oči koje svoje muške polovice rijetko gledaju u elegantnom izdanju. ;)

Frizura je isto jedna od stavki koja zna brinuti drage naše mladenke, a bez razloga. Odabir je jednostavan: par kopčica ili gumica i češalj u ruke. Sjest pre ogledalo i sama odmaknut ili namaknut kosu da vidiš otprilike što bi ti dobro pasalo licu, a da se tebi sviđa. Onda se odabere provjeren dobar frizerski salon (ako nisi ga još probala nemoj da probavanje, koliko god drugi hvalili salon, tebi ispadne fijasko i baš na dan D), izneseš prijedloge i dogovoriš se kako će to otprilike izgledat, naručiš se. Na dan D ujutro dođeš tamo i prepustiš se u ruke stručnjaka. Dok no obavljaju posao ti još malo odmoriš oči budući da te čeka naporan dan.

Druga ideja je da se jednostavno svojoj frizerki na dan d bez iakkve filozofije samo prepustiš u ruke (ako ti baš nemaš ideju i njoj jako vjeruješ).

Treća ideja, jako popularna u vrlo razvikanim salonima je probna frizura. Jedan dan u dogovoru sa fiz salonom oni probaju na tvojoj glavi ono što si se dogovorila, što si zamislila... no pažnja, niti kosa jednako „sluša“ svaki dan, niti ruke frizera nužno mogu izvesti identičnu frizuru toj probnoj. Dakle, ako na dan D drukčije izgleda frizura no ona probna, skroz je normalno!

Šminka... ima istu priču kao i frizura. Ukratko: dogovoriti se sa šminkerom/icom. Ne mora biti da se tebi sviđa ono što su oni zamislili. Možeš imati svoje zahtjeve, ali obrati pažnju da je taj dan puno slikanja i snimanja i da treba biti puno šminke koja će izgledati pomalo filmski.

Moje iskustvo: nisam pobornik puno šminke. Nikada. Prvotno sam mislila samu sebe šminkati. Tu je uskočio i moj dragi koji doslovce mrzi šminku, pa me zamolio da se ne „nakrečim“ taj dan (kako se divno izrazio!). Došavši u salon pod ona jaka svjetla imala sam što vidjeti, brdo nepravilnosti tena! Pa čime bih ja to sama pokrila? Prepustila sam se u uke stručnjaka ali uz moje napomene, ne puno ovog, ne puno onog...i ispalo je izvrsno! Čak se ni moje muško gunđalo nije puno bunilo na šminku koju je šminkerica izvela!

Obleka i sve za djeveruše i djevere ovdije će naći mjesto samo kao naputak. Mi ih nismo imali pa ništa o tome niti ne znamo.

Image and video hosting by TinyPic



Ukratko, podsjetnik na što sve treba paziti:
Mlada:
Vjenčanica
Čarape i cipele
Nakit
Frizura
Šminka

Mladoženja:
Svečano odjelo
Košulja i kravata ili marama
Čarape i cipele
Frizura

Haljine za družice
Odjela i košulje za družake
Jastučić za prstenje (taj neka bude kod mladoženje na dan D)


Image and video hosting by TinyPic

- 07:42 - Komentari (0) - Printaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.